هزاره اطلاع رسانی..............( Information Mellinium)

این وبلاگ در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی، الگوی سایبرنتیک و مدیریت کتابخانه های دانشگاهی فعالیت می کند(وعلاقمند به فعالیت در رشته های مربوط مثل علوم رایانه٬ برنامه نویسی و...

هزاره اطلاع رسانی..............( Information Mellinium)

این وبلاگ در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی، الگوی سایبرنتیک و مدیریت کتابخانه های دانشگاهی فعالیت می کند(وعلاقمند به فعالیت در رشته های مربوط مثل علوم رایانه٬ برنامه نویسی و...

بلوتوث۴.۰

 ساخت بلوتوث نسخه۴.۰

 با خبر شدیم که جدیدترین نسخه بلوتوث توسط شرکت Bluetooth SIG  ساخته شد ما نیز این خبر را به فال نیک می بینم و امیدواریم عیوبی که دامنگیر نسخه های قبلی بلوتوث بود برطرف شده باشد و از آن بتوان به عنوان ابزار آسان سازی و انتقال سریع اطلاعات استفاده نمود

با اینکه هنوز بلوتوث 3.0 به خوبی شناخته نشده است، شرکت Bluetooth SIG نسخه بعدی بلوتوث یعنی 4.0 را نیز به اتمام رسانده است.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از موبنا، بلوتوث 4.0 بر مبنای نسخه های قبلی ساخته شده است. اما یک حالت توان کم هم اضافه کرده است که می تواند در ساعت های مچی، تجهیزات ورزشی و غیره نیز استفاده شود.
بلوتوث 3.0 انتقال سریع را با فناوری 802.11 ارایه می داد و به حداکثر سرعت 24 مگابایت در ثانیه رسید (نسخه 2.0 سرعت 3 مگابایت بر ثانیه دارد). نسخه 4.0 پهنای باند پایین داشته، اما به قدر کافی برای کار با دستگاه هایی که از باتری های cell-button (مانند باتری های ساعت مچی) استفاده می کنند، کم توان است.
موارد استفاده آن شامل ارسال اطلاعات Caller ID به ساعت های مچی، داده های گام شمار، مانیتورهای گلوکز و از این قبیل بدون مصرف کامل باتری است.
با اینحال، بلوتوث 4.0 بلوتوث کلاسیک، بلوتوث پر سرعت و بلوتوث کم توان را در بردارد. طبق اعلام شرکت Bluetooth SIG دستگاه ها اکنون به برد 10 متر محدود نیستند و برد آنها تا 60 متر افزایش یافته است.
بلوتوث 3.0 در زمان حاضر زیاد در تلفن های همراه معمول نیست. جز سامسونگ، اغلب گوشی های جدید بلوتوث نسخه 2.0 یا 2.1 را با Enhanced Data Rate) EDR)، بکار می برند.
انتظار می رود اولین دستگاه های دارای بلوتوث 4.0 اواخر 2010 و یا اوایل 2011 عرضه شوند. سازندگان تلفن همراه به احتمال زیاد مستقیماً به سمت استفاده از بلوتوث 4.0 رفته و بلوتوث 3.0 را فراموش می کنند .

منبع خبر:http://www.iritn.com/ITshow-news-16741.htm 

نظرات 2 + ارسال نظر
ساجد پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.fishing4fun.blogfa.com

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
لطفا تو هم بیا به وبلاگ من و نظر بده
آیا میای با هم تبادل لینک کنیم؟
اگه آره منو با عنوان\"ماهیگیری برای تفریح\" لینک کن و بعد بیا بگو با چه عنوانی لینکت کنم


قربانت فدات شم[نیشخند][قلب]

محسن پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.mohsenaria.blogsky.com/1389/02/08/post-57/

ثبت دامنه رایگان برای و بلاگ شما
سلام به تمامی دوستان عزیز ...
اگر دوستان تمایل دارن که
وبلاگشون به دامنه (رایگان) وصل بشه آدرس وبلاگ و ایمیلشون رو
برام در بخش نظرات یا تماس به من ثبت کنن...
دامنه شما:
Name Weblog
www.YourName.Tk
در خواست شما برای ثبت دامنه حداکثر 10 ساعت طول می کشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد