هزاره اطلاع رسانی..............( Information Mellinium)

این وبلاگ در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی، الگوی سایبرنتیک و مدیریت کتابخانه های دانشگاهی فعالیت می کند(وعلاقمند به فعالیت در رشته های مربوط مثل علوم رایانه٬ برنامه نویسی و...

هزاره اطلاع رسانی..............( Information Mellinium)

این وبلاگ در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی، الگوی سایبرنتیک و مدیریت کتابخانه های دانشگاهی فعالیت می کند(وعلاقمند به فعالیت در رشته های مربوط مثل علوم رایانه٬ برنامه نویسی و...

مسابقه وبلاگ نویسی عاشورا

رسا،‌ سرویس فرهنگی ـ دومین مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی بوی سیب در راستای فرهنگ سازی برای ترویج پیام عاشورا از سوی رادیو معارف برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سعید طالبی‌نیا، دبیر دومین طرح سراسری وبلاگ نویسی بوی سیب، در گفت‌وگو با خبرنگاران از آغاز نام نویسی این مسابقه خبر داد و افزود: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) رادیو معارف مسابقه وبلاگ نویسی بوی سیب را ویژه وبلاگ نویسان کشور و در چهار بخش ادبیات عاشورایی، متن های عاشورایی، نوا و نمای عاشورایی و بخش ویژه برگزار می کند.

وی افزود: اتکا بر منابع غنی معارفی، بهره گیری از ادبیات وبلاگ نویسی، تاثیرگذاری و ارتباط با مخاطب و خلاقیت در ارائه محتوا از شرایط اختصاصی شرکت در مسابقه بوی سیب اعلام شده است.

مدیر روابط عمومی رادیو معارف بر بهره گیری مناسب از نمادهای عاشورایی، کاربرد جملات و عبارات معتبر و مستند از حضرت ابا عبدالله (ع) و عدم استفاده از موسیقی در کلیپ ها تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقه در محورهای نوا و نمای عاشورایی در دو موضوع فوتو بلاگ و پادکست و همچنین موضوعات اینترنت و قیام حسینی، نقد و بررسی ادبیات حسینی در اینترنت، آسیب شناسی وبلاگ ها و سایت های حسینی و به مناسبت سی امین سالگرد انقلاب اسلامی در چهار موضوع نقد و بررسی ادبیات انقلاب اسلامی در اینترنت، آسیب شناسی وبلاگ ها و سایت های انقلابی، بررسی ارتباط انقلاب اسلامی و قیام اباعبدالله، نقد و بررسی عملکرد ارگان های فرهنگی و انقلابی در زمینه هدایت فکری وبلاگ ها و سایت ها اختصاص داده شده است.

حجت الاسلام طالبی نیا، رسانه دینی در دو موضوع نقد و بررسی عملکرد رادیو معارف از بدو تأسیس تا کنون، نقد و بررسی عملکرد صدا و سیما در ترویج فرهنگ حسینی و محور وقف و قیام اباعبدالله در موضوع بررسی کارکرد وقف در گسترش فرهنگ حسینی، آسیب شناسی موقوفه های حسینی، نقد و بررسی عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه حمایت از محافل و مراکز حسینی را از دیگر محورهای این مسابقه خواند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان از اول محرم الحرام تا اربعین حسینی برابر با 28 بهمن فرصت دارند برای نام نویسی دراین مسابقه به نشانی اینترنتی www.bouyesib.ir مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد